I'm back!

Grattis Umeå - jag är tillbaka!

Ja, jag var tvungen att ha en liten egostund. Om ni bara visste hur mycket jag önskade att den här terminen, eller åtminstone den här kursen var slut! Jag började på min VFU-uppgift idag (den som vi "inte har") och det gick väl, to put it midley, inte bra. Nej usch och fy bara en massa tråk och hitte på.

Nu hoppas jag att Anna ska dyka upp snart så vi kan få oss en kvällsmacka.

Imorgon får vi fin besök av Jenny och Matteus - awesome! Ja och så ska jag ju på arbetsintervju, not so awesome men det blir säkert bra.

Dagens citat: "Rocka röven av dom!" (Sally)

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till på intervjun!!

2011-03-03 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0