Övertränad?

Ja nu får jag allt ta och lugna ner mig - man vill ju inte råka bli övertränad av misstag. Jag och Anna sprang runt Nydalasjön idag igen - nästan tre minuter snabbare än förra veckan. Jag vill gärna tro att det beror på att jag har fått så pass mycket bättre kondition men det skulle också kunna bero på att det var väldigt halkigt förra veckan, så vi fick liksom trippa fram. Det skulle också kunna vara dagsformen som stod på topp idag efter gårdagen.

Sen hade jag bestämt att jag skulle gå på Aerobic dance klockan fyra eftersom jag var på hon Elins pass i fredags och det var så himla kul. Jag tänkte att eftersom aerobic dance inte är så fruktansvärt jobbigt så orkar jag det även om jag springer en sväng först. Tyvärr hade jag nog haft lite otur när jag läste schemat för det visade sig att det inte var aerobic dance utan step dance - och det är betydligt jobbigare. Jag höll på att stryka med! Men det var också ett jättekul pass!

Nu har jag (förhoppningsvis) träningsvärk i vaderna och så är jag helt slut. Det blir i alla fall ingen fysgympa imorgon det är då ett som är säkert!

En liten grej till bara, jag glömde ju att nämna pausunderhållningen från igår - top notch! Synd att vi inte kan skicka Lena, Nanne och Ola (Ja Christer sjögren var ju också med förståss men helt ärligt så hade de nog klarat sig lika bra utan honom).

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, nä Christer Sjögren tillförde verkligen ingenting till numret :)

2011-03-14 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0