07:05 - 21:40

Det är tiden som jag tillbringat hemifrån idag. Först jobb til fyra sen var jag och boktjejerna på kollektionssläpp hos en tidigare klasskamrat som tagit studieuppehåll och satsar helt på sitt företag som säljer smycken - mycket fina. Efter det blev det fika och sen en busstur hem - och här är jag nu, trött som en jag vet inte vad.

Men jag tänkte att jag skulle hina med dagens utmaning innan jag somnar. Idag var det tydligen en låt som får mig att känna mig skyldig, och jag vet inte är det typ samma sak som guilty pleasure-sången eller? Det är ju inte så att jag är ett kriminellt snille som lyssnar på musik när jag rånar banker.

dag 28 – en låt som får mig att känna mig skyldig, kanske 3 med Brittan, ja den får det bli.

Dagens citat: "I'll follow you until you love me, papa-paparazzi" (Lady Gaga) Vi konstaterade under fikat att Fanny eventuellt skulle vilja försörja sig som paparazzi om hon tänade mycket pengar men dessvärre att hon nog inte skulle vara så bra på det. Det var något med Sir Alex Ferguson och något som typ såg ut som en bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0