Bra jobbat Eric (och Fredric)!

Ja men det där gick ju riktigt bra! Det sved ju dock lite att Italien komme före oss, jag menar är det någon som minns den låten så här en dag efter tävlingen? Och var det falksång eller var det trumpet - jag är inte säker, men bra var det inte så mycket vet jag.

Det var kul att det gick så bra för oss just i år när jag, Anna, Ida, Idas kompis och Idas kompis kompis bestämt oss för att se tjottabalongen på All Star. Det var väl typ vi och ett obrde till som tog det hela på allvar (och vi var nog snäppet seriösare än dem, de satte inga egna poäng). Stämningen var god ända tills sista poängen delades ut. Men, men vi insåg väl ganska snabbt att vi ändå var rätt nöjda med en tredjeplats. Vi slog ju Ryssland vilket kändes ganska viktigt eftersom de fått för sig att de var bättre än oss?!

Förra söndagen var jag ju på total training och, ja, det gick väl lite si så där. Idag tänkte jag att jag skulle fira Erics fina placering med en schlager step istället för att gå på total training. Men det vill sig inte bätre än att det passet var intsällt och när jag lika hade pallrat mig på IKSU känes ju dumt att inte träna - så jag gick på total training. Det var lite lättare övningar idag, jag fick dock be han instruktören springa och hämta en lättare hantel åt mig. Det blev lite mindre pinsamt när jag om det än när han frågade om jag ville ha en lättare stång. Tyvärr verkar det nu som att jag har sträckt mig i rumpan, englit Anna har man en massa muskler som fäster just där och jag tror ta mig tusan att alla är inblandade, "klantstjärnt" som mammas kollega skulle ha sagt.

Dagens citat: " - So that went well
                      - We let an alligator loose in the neightborhood!
                      - Yeah, but aside from that, it went well"   (Lula & Stephanie)
Ja det gick ju bra i ESC men det svider att Italien kom före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0