Finfrämmen

Tro det eller ej men jag börjar se ljuset i tunnelns slut - nu har jag skrivit allt utom sammanfattningnen. Jag hoppas att ljuset i tunnelns slut är grönt så att jag kan kan köra på och lämna det här bakom mig.

Vädret har varit riktigt kasst idag men som tur är så har jag och Anna finfrämmande som livar upp stämningen. Cissi jobbar lite i Umeå måndag och tisdag och där emellan livar hon upp stämningen på pensionat Älvan. Det är möjligt att hon blir den sista gästen någonsin.

Middagsfrämmande, Louises köttfärspaj till middag och äppelkaka till efterrätt och helt plöstligt spelar det inte så stor roll att det är dåligt väder eller att jag tillbringat större delen av dagen med examensarbetet.

Dagens citat: "Who let the dogs out?" Vi såg det där pogrammet på femman med folk i mörker, en av deltagarna var väldigt förtjust i den gamla dängan.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vill också vara med... =/

2011-05-16 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0