Har mamma sagt det?

Eller vem är det egentligen som har bestämt att dygnat bara ska ha 24 timmar? Jag skulle behöva åminstone 30! Jag förstår inte hur det blev så här, jag so varit "räkan" i så många år och nu är jag mer lik "The Swedish Princess" (aka Louise) som har så fullt schema att hon knappt hinner sova!

Idag har jag i alla fall varit på NTI så att det inte gått speciellt mycket framåt med examensarbetet har sin naturliga förklaring. Det känns också lite bättre när man gör något nyttigt.

Sen var det ju det här med utmaningen, som jag missade igår. Men det blir bra att ta två idag. Den första är självklar, där finns det bara ett val. Den andra däremot är knepigare, där finns det ett oändligt antal.

dag 26 – en låt jag kan spela på instrument är Spanien och instrumentet är blockflöjt
dag 27 – en låt jag skulle vilja kunna spela på instrument är ledmotivet till Harry Potter - och då på piano och inte blockflöjt!

Dagens citat: "När hände detta?!" (Johan Glans)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0