På skrivfronten intet nytt

Nej hörrni, det går trögt som attan med det där examensarbetet det måste jag erkänna. Men nu har jag bestämt mig för att det kommer att lösa sig - och nu kör jag stenhårt på det. Det låter väl konstruktivt?! Och även om jag verkligen inte önskar någon annan denna skrivkramp så är det lite lättare att ha panik när jag vet att Louise ockås har det - lite som delad panik är halv panik.

Och så glömde jag visst bort att blogga igår men det tar jag ju lätt igen idag. Jag tror till och med att det belv lite lyckat för nu hamnar en låt som jag vill ha på min begravning på samma dag som en låt som får mig att skratta. Och då tänker jag att det blir ju inte sorgligt i alla fall. Det här med min egen begravning är ju inget jag går runt och klurar på, tack och lov, så det är ju lite svårt att välja också.

dag 24 – en låt jag vill ha på min begravning får bli Goodbye med Spice Girls, inte helt hopplös och lite av en kalssiker i min bok.

Sen det här med en låt som får mig att skratta. Jag hade nog tänkt ta I'll be there for you, ni vet introsången till Vänner men egentligen är det ju inte sången som får mig att skratta. Och nu slog det mig precis, en låt som jag i alla fall en gång i tiden skrattat väldigt mycket åt och även om den har lite jultema så rekommenderar jag en genomlyssnign.

dag 25 – en låt som får mig att skrattaär 24:e december med Markoolio

Dagens citat (och tillitka månaden griscitat): "Skönhet kommer innifrån, och inte innifrån den lokalen!" (Tiffany Persson)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0