Första gästerna på pensionat Knaften

Ja jag håller med Pensionat Knaften låter inte lika bra som Pensionat Älvan. Och tyvärr kan jag väl inte kalla det för Hotell Knaften, som skulle låta lite bättre, för servicen är nog dessutom något sämre än på Älvan. Men låt inte namnet (eller den något sämre servicen) skrämma er pensionatet är i övrigt mycket trevligt och erbjuder en nyinvig bäddsoffa som nog faktiskt är bättre de sängar som Älvan erbjöd - och billigt är det också. Gratis faktistk för alla som är lyckliga nog att känna mig (ja lite hybris är tillåtet så här på den stora dagen - jag och Anna blir ju 50 tillsammans idag gu bevars!).

Nej nu ska vi kämpa på till klockan 23 då The Killing börjar, sen ska ju en annan upp arla morgonstund och ha lektion 07:30! Ja jag ska väl erkänna att jag ångrar att jag gick med på det. Bäst att ställa klockan nu medan jag kommer ihåg det.

Dagens citat: "I don't get older, I just get better!" (Monica)

Oj nu fick Anna damp - Happy Birthday!

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönare sängar än prinsessängen!? Knappast! ;-)

2011-09-16 @ 17:57:16
Postat av: Anonym

Då ska jag bara säga att du kanske höll dig vaken, men sen gav du ju upp i första pausen!

2011-09-20 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0