Nej men det börjar ju bra!

Ja veckan började ju bra. Igår slog jag knät pretty hard in i en dörr så nu har jag en bula på knät och det ömmar när man går i trappor eller cyklar! Men det gick då bra att springa i alla fall - eller ja bra och bra men det gjorde inte ont i knät. Sen kan jag ju upplysa allmänheten om att det är svårt att springa (om än aldrig så sakta) och hålla i ett paket med grötris. Bara så att ni vet.

Så kan jag ju passa på att skryta när jag ändå har er uppmärksamhet. Jag har nämligen städat hela lägenheten idag också. Så nu tar jag emot besök igen! Välkomna ska ni vara!

Och så måste jag ju redovisa helgens uppdrag - The Studio. För er som känner mig vet ni att det här med fotografering inte är det roligaste jag vet, eller rättare sagt så gäller det ju främst att bli fotograferad. I alla fall så var det vad jag skulle bli. Tro det eller ej men deet gick faktiskt riktigt bra, det svåraste var att betala för billigt var det inte men nu är det gjort och ska slänga kvittot och låtsas som att det aldrig har hänt, bildbevisen till trots:









Och så har jag sparat det bästa till sist, nämligen gruppbilden:



Snygga brudar! Puss på er!


Dagens citat: "Esa Pekka Sallonen" (Jojje Jönsson som Jonas/Josefin) Ibland gör det ont! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0