En helt vanlig onsdag

Med några ovanliga händelser.
1. Jag tog äntligen tag i bokning av diverse besök - hos frisör och optiker närmare bestämt.

2. Tog tag i PIM3 (igen!) - ny plan, nya tag.

3. Letade igenom min blogg efter lite pedagogiska minnen (som min PIM3 skulle kunna handla om) hittade en massa saker som jag inte har minsta minne av att jag skrivit! Jag minns inte ens alla händelserna som jag skrivit om! Måste vara åldern.

4. Två herrar har häcket utanför mina fönster hela dagen, och ja - jag bor en trappa upp, de satte upp någon typ av nät för att hindra fåglarna från att bygga bo eller något. (The birds are disappointed I can tell you that!)

5. Optikern ringde och sa att jag kunde få komma på en och halv timme - before which jag absolut behövde duscha och så var det ju det där med tränign. Kändes ju dumt att duscha åka till optikern, komma hem träna och sen duscha igen. Nej så jag sprang inte så långt men ändå ganska fort (med mina mått mätt). Expressdushade och sprang till bussen.

6. När jag kom hem från min lilla expressrunda stod ett par på parkeringen och kramades, hmm märkligt tänkte jag det måste ha hänt något för de liksom kramade väldigt hårt. När jag kom ut ur duschen stod de fortfarande kvar. När jag sprang till bussen - stod de fortfarande kvar. Dock inte när jag kom hem - ca en och en halv timme senare.

7. Louise kom på middag och meddelade att hon vunnit en resa till Paris! Congrats!

Ja det var väl det tror jag.

28 skoldagar kvar till sommarlovet (om jag räknat rätt i alla hast). Inte illa! Om nu bara våren ville behaga dyka upp så skulle det vara som grädde på moset.

Dagens citat: "Just the one divorce in 99!" (Ross) Ett av mina favoritavsnitt visades ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0