Med ca 30 dagar kvar

Nu minns jag inte exakt vilken dag det var, måndag eller tisdag, men då fick vi i alla fall en ny namnskylt utanför vårat arbetsrum - där mitt namn var tillagt! Bättre sent än aldrig som det brukar heta. Eleverna har väl en si så där knappt 30 dagar kvar av terminen och vem vet var jag är nästa termin - ingen!

Annars har det varit lite småtråkigt på jobbet i veckan för tre av mina kollegor (som jag sitter närmast och därför umgås mest med) har varit på språng, två i Tyskland med ett gäng elever och en har ledigt för att hon är med i Umespexet. Nästa vecka, som i och för sig är kort, är ordningen återställd!

Dagens citat: "I'm gonna go get one of those job things" (Rachel) Det är ju ändå rätt kul att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0