I am the energy train!

Vaknade pigg som en lärka 07:40 i morse. Jo då, det finns fördelar med att sitga upp 04:40 hela veckan. Hur som helst steg jag upp, åt frukost, städade toan och dammsög hela lägenheten. Sen for jag ut och sprang, duschade, åt lunch och så åkte jag ner på stan. Där handlade jag en del... vi behöver ju inte gå in på detaljer men jag är lite fattigare nu.
 
Det var helt galet mycket folk på stan! Och visst jag gillar folk i allmänhet men måste de gå precis där jag ska gå?! Och måste de gå så långsamt?! Nej man kan ju bli folkskygg för mindre.
 
När jag fått mig en macka och varit på en liten promenad dammtorkade jag hela stället och så slängde jag ihop en paj, som det brukar heta.
 
Och så har jag diskat på det. Det var väl allt tror jag.
 
Ja just det jag har ju haft en liten nostalgitripp och sett en massa spice-girls klipp på youtube också. Alltså tänk om youtube hade funnits på tiden då det begav sig! Men då hade väl jag (och troligtvis Anna också) blivit såna där datanördar.
 
Ja jag glömde ju skriva tre positiva saker igår så jag gör det väl i efterhand
3 bra saker med gårdagen;
1. fredag! ('nough said)
2. jag hann med tåget hem, tåget som blev en buss eftersom tåget själv hade någon typ av problem (tyvärr kunde jag förstås inte veta det så jag sprang mig sviettig för att komma i tid - väldigt onödigt!)
3. jag har nu träffat alla klasser och det här ska nog bli ett bra år ska ni se!
 
Och så 3 bra saker med dagen:
1. Jag har ren lägenhet
2. Jag har nya skor
3. Härligt väder
 
Och dagens citat är lånat från den gamla dängan Never give up on the good times
"Never give up on the good times, living it up is a state of mind" (Spice Girls)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0