Puh!

Japp så var det bara fredag kvar på denna sjuttioelva dagar långa vecka. Jag ska fatta mig kort gå direkt på tre positiva saker:
1. Okej det hände egentligen igår men jag glömde bort det då så jag tar det idag istället. Jag gjorde en väldigt snäll sak igår, jag höll bussen åt en kollega som kom springandes något sent.

2. jag får bo kvar hos Lisa och Hanna, vi delar alltså då kontor. Och det är lite trångt men vi kör på "finns det hjärterum" och så vidare

3. jag och lisa så ett par avsnitt av en kul serie på vägen hem från jobbet, "Dropp dead diva", underhållande!

Dagens citat: "Because you're worth it" För jag tror att jag ska få mig lite glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0