Söndag = mysdag

Tur att det inte alltid blir som de har sagt på vädersiterna. De hade lovat regn och mulet väder idag. Istället var det solen som väckte mig imorse. Sen kom det visserligen lite moln under dagen och nu är det lite höststorm men under dagen har det varit riktigt fint.
 
Jag och Louise har hängt idag. Vi började med en cykeltur ut till InterSport och jag hade så galet tur så man blir ju nästan lite rädd. Jag hittade ett sista par skor i min storlek, dum som jag var ställde jag tillbaka dem bland alla andra skor medan jag provade en storlek mindre och var det inte en kvinna som var och tafsade på mina skor så säg - lyckligtvis så verkade hon inte tycka lika mycket om dem som jag. Så nu har jag även ett par nya löparskor! Jag har dock inte hunnit testköra dem än eftersom jag och Louise åt pizza och äppelpaj efter trippen till InterSport, och så städade vi lite i Louises garderob... jag var nog till stor hjälp ;0) Jag hade kanske tänkt att jag skull hinna prvospringa efter middagen, men den belv ganska sen och sen kom den där lilla höststormen så det blev det inget med det.
 
Och då ska vi se, 3 bra saker med dagen:
1. Häng med Lousie!
2. Nya skor
3. God äppelpaj
 
Dagens citat: "I'll be there for you, cause you're here for me too..." (Friends theme song)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Låter som ni haft en härlig dag :) Jag gillar förresten ditt positiva-tänkande-experiment. Blir själv väldigt glad av att läsa dina 3 positiva punkter varje dag. Kanske något att prova själv :)

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska göra. Jag har märkt att även om dagen känts 34 timmar lång och bara allmänt jobbig så finns det alltid något positivt =0)
Malin

2012-08-26 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0