10 december

Näst sista måndagen före jul är avklarad! Och ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag - jo jag har sprunigt! Och jag minns då inte när jag gjorde det sist. Det var lite på den kalla sidan men gud bevars man har väl sprungit i kyligare väder än så här! Jag tyckte nog att det gick ganksa bra ända tills jag kom hem. Då mötte jag en ung herre som frågade "Går det bra att springa". Han lät väl inte direkt orolig och det är ju möjligt att han undrade med avseende på kylan men ja, jag undra jag.

Tåget gick ju i alla fall idag när jag skulle hem, visserligen fick vi åka det gamla skruttiga men helt ärlit så bryr jag mig inte så mycket bara jag kommer hem i tid! Planen var att jag skulle rätta hela vägen hem, men efter ungefär hälften av högen gick det bara inte att hålla sig vaken.

Och så ska vi då ha en jullåt för dagen: Hmm... det får bli Månsmåns The Angel Gabriel en ny favorit för i år.

Dagens citat: "Gloooooria" (Det är den enda textrad som jag har lyckats lära mig än.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0