17, 18 december

Igår blev det inget bloggande för jag kom hem så sent så jag ides inte. För att kompensera att det blev så sent igår smet jag med ettbussen idag. Jag ledde min hjord till julshown och lämnade den där.

Hem och städa eftersom pappa och Tommy ska sova här i natt. Så nu är lägenheten ren igen och jag väntar bara på att främmandet ska anlända, det skulle tydligen ta ett tag på grund av all snörök.

Julsång för den 17 december: Peters Viskar en bön. "Allting gnistrar allt är tyst, över vita gator som snön kysst..." Så var det både när jag for och när jag kom hem igår.

Dagens julsång: Också den av Peter, Marias sång, samma melodi som Jill Johnssons I väntan på julen som jag tipsade om den 1 december.

Dagens citat: "Låt vägen hit ligga gömd i snö och kom in till elden och friden, låt tiden stanna i denna stund, kom vi stannar den rusande tiden" (Bra sagt Peter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0