Vems idé var det...?!

Och nu har jag en riktigt bra fråga:

Vems idé var det att sända skidskyttet på TV4?! Det är ju, om ni ursäktar språket, skit. Mitt i allt ska det vara reklampaus. Det som brukade heta "Det avgörs på vallen" blir nu till "Det avgjordes under reklampausen.

Om det inte var så spännande och jag inte tyckte så mycket om våra åkare skulle jag bojkotta.

Sen har jag en fråga till, kanske inte lika bra som den första men ändå. Varför kan inte Lycksele ligga lite närmare kusten? Bara ett par tio mil eller så? Det vore väl great!

Handbolls EM är ju igång också. Missade första matchen pga träning men igår såg jag. Och jag måste säga att trots att min blivande man inte spelar så var vi riktigt starka på vänsterkanten, Henke Lunka var på spelhumör. Med risk för att låta gammal (vilket jag givetvis inte är egentligen) men va stora småpojkarna har hunnit bli, Ekdahl Du Rietz, Ekberg och grabbarna. Sen tror jag bestämt att Staffan Olsson var nyklippt också.

Dagens citat: "- One question. How can you be sure it won't blow up?
                    - The laser?
                    - The moon.
                    - That's a great question Zack.
                    - No it's not!
                    - Sheldon play nice.
                    - Well it's not a great question. How can somebody possible think we're going to blow up the moon? 
                      That's a great question!
                
(Zack, Loenard, Sheldon & Penny The Big Bang Theory)

Och så ett litet bonuscitat från gårdagens avsnitt av samma serie: "Bazinga punk! Now we're even!" (Sheldon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0