Diggiloo diggiley

alla tittar på mig där jag går i mina gummistövlar. Det är väl så den går va? Jag och Anna trotsade vädret, tog på oss gummistövlaran och åkte till stan för att se Darin. Och jo han var var bra! Ett fullblodsprooffs by now, trots sin ringa ålder (han är väl typ ett år yngre än oss eller så). Vi kunde väl nästan alla låtar och vi hade dansat mer om vi inte varit tvugna att hålla i paraplyerna. Faktiskt så behövde vi bara ha dem uppfällda ett par låtar i början sen kunde vi fälla ihop dem. Jag och Anna tyckte att det verkade som att han hämtat dansinspiration från Simon, lite sån där fågelsyle som vi lärde oss på midsommar. Han måste ha legat i syrenbuskarna och tjuvkikat när vi spelade volleyboll.

Tråkigt med det dåliga vädret när det är både stadsfest och summer games men som det brukar heta så finns det bara dåliga kläder, lite svettigt att spela fotboll i regnställ kanske men om det finns ett talesätt så betyder det väl att det är sant - eller?

Dagens citat: "Don't change a thing you're perfect" (Darins Perfect)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0