Sommarlov!

Mina damer och herral, ladies and gentlemen - jag har sommarlov! Det är ju helt otroligt, tio år sen sist!

Idag har jag, Anna, Frida och mamma varit en sväng på stan i Piteå, och jo då - som vanligt levererade Piteå. Tyvärr ingen klänning till kommande event men nästan. Nu tänker ni kanske hur kan man nästan leverera en klänning? Jo det går till som så att jag hittar en klänning i bra färg och modell men inte rätt storlek - så nu ,måste jag bara kolla på samma affär i en annan stad och hoppas att den passar! Bra jobbat Frida som var dagens mesta shoppare.... ja det lät inte så bra men hon handlade alltså mest.

Fotbollsträning för första gången på evigheter också match imorgon. Japp, det blir bra. men först ska jag hinna en snabbis till Umeå och hämta lite mer grjer. Bussa till Umeå 07:15 och från Umeå 14:35. men jag tycker ju att det är såå kul att åka buss så det blir ju en trevlig dag.

Dagens citat: "- I don't know why the kids need a youth center anyway, they should just watch TV after school like I did and I turned out fine.
- Not great"  (Joey & Rachel)

Tänka sig, jag och Lousie diskuterade det här citatet för ett litet tag sedan och kunde inte komma ihåg vad saken gällde (vi visste förstås att det var från Vänner) och så var det avsnittet idag. Det är när Joey följer Rachel på "a silent auktion" och köper en båt för penger som han inte har. Vänner är ändå himal bra!


Kommentarer
Postat av: Louise

Fantastiskt! Jag har funderat på det sen vi diskuterade det och jag har inte kommit på det. Tack!

2012-07-04 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0