The Remix

Jag slumrade till lite på bussen imorse och när jag vaknade trodde jag nästan att jag drömde - det snöade! 1 juni och snön den bara vräkte ner = inte roligt. Så nu föreslår jag att vi kör en remix av den gamla examensklassikern Den blomstertid nu kommer, den låter ungefär så här:

Den blomstertid nu kommer det var väl roligt hurra,
då tar vi kälkarna fram och vantarna på med lust och fägring stor.
Nu blir det vinter, nu blir det vinter då gräs och gröda gror
Och sen vi åker i backen och de fagra örtesängar
Med blid och livlig värma, hej vad det ska gå.

Dagens citat: "Ja världens bästa pappa fixa snö nu" (Sune eller Håkan jag minns inte riktigt) Kanska har Rudolf hittat ett sätt att få snön att falla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0