Andra chansen

Jag ska fatta mig kort om kvällens deltävling, som alltså är andra chansen.

Det är ju (tydligen) som förr att det är dueller i två "träd".

Först möts Top Cats och Dynazty, jag tror att Top Cats tar det men tyvärr räcker det nog inte till gloden för sen möter de:

Andreas Johnsson eller Timoteij - kvällens svåratse duell, men jag tror nog på Andreas, och jag tror att vem som än vinner den här duellen så tar den sig till globen.

I andra duellträdet är torsten Flink vs. Lotta & Christer första matchen, och jag kan bara inte tänka mig att Torre ska gå vidare. Förhoppningsvis spelar det inte så stor roll eftersom jag hoppas på nästa duell:

Sean Banan vs. Yougblood, and let me put it like this - jag hoppas inte att Sean Banan går vidare.

Sammanfattningsvis: till Globen tror jag att Andreas Johnsson och Youngblood går. Jag är lite rädd för Sean Banan, för trots att han tävlade i första deltävlingen kan jag fortfarande nynna på hans låt. jag blir inte hller helt förkrossad om Timoteij skulle slå ut Andreas men jag tror att han klarar sig.

Nu väntas finbesök!

Dagens citat: "Somebody comment on the pants!" (Chandler) Vi såg en kille/herre på stan med skinnbyxor.



Kommentarer
Postat av: Isabell

Malin, du får slipa på dina tipparskills!

2012-03-04 @ 00:29:19
Postat av: Isabell (igen)

Fast det är förstås svårt att tippa när svenska folket verkar ha förlorat förståndet.

2012-03-04 @ 00:30:29
Postat av: Frida!

Digidigidigidingdingding, här glider kingen in!;)

2012-03-04 @ 01:01:14
URL: http://stepinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0