OS nästa?

Här springs det som aldrig förr! Har precis kutat Kinabrorundan (eller ja lufsat kanske är mer sanningsenligt) som ett sista träningspass inför de lopp som nu står för dörren. På torsdag är det dags för vårruset så jag tänker att imorgon blir det kanske en liten promenad och på onsdag inget alls för då kommer jag hem så sent - så nu blir det vila till det är dags. Laguppställningen på torsdag lyder som följer: Anna, mamma, Åsa, Lisa, Annika och jag och vi heter, dagen till ära, Euphorias (kom igen Loreen!!).

Idag var det faktiskt riktigt härligt att lunka lite, det är ju typ varm och solen skiner - vi hoppas på lika bra förhållanden på torsdag.

Sen nästa tisdag är det ju dags för blodomloppet, då springer jag i laget Veni, vidi, vici tillsammans med följande brudar: Anna, Louise, Jenny, Cissi och Lina. En vinnande uppställning eller hur?!

Dagens citat: "- Maybe there's like a leauge we can join or something?
                    - Yeah, isn't there like a national fotball league!"  (Rachel, Pheobe)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0