Sol i sinne

Solen skiner men jag vill upplysa allmänheten om att det inte är samma sak som värme. Jag har sett folk i shorts och t-shirt idag, själv hade jag mössa och vantar när jag cyklade till och från bussen. Redan i söndags såg jag faktiskt en barfota kille i shorts, jag undrar lite om det var en sån där "walk of shame", men han gick med en kompis så jag är inte helt säker.

Nu ska jag bara kravla mig ut och springa sen är dagens stordåd uträttade, eller ja jag måste ju också fatta ett beslut om huruvida jag ska åka hem i helgen eller inte. Suck, jag tror att jag blir sämre och sämre på att fatta beslut. Jag som trodde att det var sånt som man belv bättre på med tiden, övning ger färdighet och så vidare.

Dagens citat: "Sol i sinne brun inne" (Rudolf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0