Puh!

Oj, vilket schå! Upp halv åtta (var tvungen att ta en extra halvtimma egentligen skulle jag upp sju) för att tvätta. Sen var det frukost - en redig sådan för att orka med total training klockan tio. Och innan jag trampade iväg hann jag med att städa toan.

Ny ledare på total för min del, som körde upplägget 4 stationer med 2 övningar på varje och så varvar man 3x1 minut på varje övning, Vältränad som jag är höll jag på att stryka med efter en minut på första övningen på första stationen. Övningen gick ut på att hoppa upp på en låda och sedan ner igen.

Efter IKSU en sväng på konsum och handla, sedan cykla hem med x-antal extra kilo på ryggen.

Hem, packa upp, äta lunch, diska, duscha, och sedan bussen ner på stan för att köpa julklapp till Anna. Det hittade jag ingen men däremot fyndade jag åt mig själv på en outlet som jag sprang på.

Hem igen och så igång med helgens stora projekt - att julstäda lägenheten.

Nu är det gjort, jag har också lagt middag och diskat bort den och nu sitter jag i soffan och känner mig som en äkta pensionär. Tur att jag inte äter godis för då hade jag väl suttit här med en påse Werters original.

Dagens citat: "När hände detta?!" (Johan Glans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0