Höstlov!!!

Ja, jag vet det är fult med tre utropstecken i rad - men just i det här läget kändes det befogat. Den här hösten har inte varit att leka med, regn, regn och mera regn - och så pendling på det. Nej usch! Men nu kan vi i alla fall börja räkna ner till jul, jul strålande jul. Jag har bestämt att i mitten av november är det okej att börja lyssna på julmusik, och det är ju bara två veckor dit. (Hjälp vart har det här året tagit vägen?!)

Idag har jag varit übereffektiv. Tvättat med start 07:00, planerat så det sprutat nya uppgifter och lagat mat. Nu återstår bara en sväng på IKSU och sen ska jag inta soffan!

Nu minns jag inte vad det var jag hade tänkt skriva när jag började inlägget. Ah, det var säkert inget viktigt.

Dagens citat: "Autumn winds blowing outside my window..." (ABBA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0