Otippat

Nej tyvärr första artisten som sägs vara klar för mellon till våren finns inte med på min lista. Turligt bog finns hon inte heller med på Annas lista. Nu är ju det de enda listor jag har sett men jag tror inte att hon finns med på många speciellt listor - har ni hört talas om Hilda Stenmalm? nej inte jag heller. Enligt ryktet ska herr Saade också vara med, han fanns ju tyvärr inte heller med på min lista.

Bläddrade i gamla papper idag och fick lite ångest över att jag inte la ner med tid på latinet på tiden då det begav sig. Nu skulle det ju vara jättekul, när jag faktiskt kan skilja på de flesta grammatiska termerna. Men, men om jag någon gång tar en kvällskurs så lär det ändå inte bli i latin, då blir det nog något lite mer modernt språk.

Var på en mycket trevlig födelsedagsfest igår, vi behöver ju inte nämna några år men grattis Tomas!

Dagens citat: "Amor vincit omnia"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0