Tips till dig med lite tid över

Här har jag ett hett tips till dig som har lite tid över, tid som du vill använda till att skratta lite. Lyssna på Olof Wretlings vinterprat:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4828747
 
sjukt kul! Om herr Wretlings julklappsbok, en bok som betygsätter alla julklappar han fått sen han var typ sju år.
 
Månadens griscitat är hämtat från just nämnda vinterprat
"Det var Italiens nationalsång, av och med Italien."
 
Om jag själv skulle hålla ett vinterprat så skulle jag få hålla till godo med citatboken då jag inte har någon julklappsbok. Ett par klassiker som nog skulle få ett eget kapitel i min vinterprata:
"Håll käft jävla reabarn"
"Förstå hon int bonscka jer hon int swenshk?"
"Åå ve ååkt i backen å ve haad se rolit"
"Det skär i själen"
"Jag förstår inte hur jag kan se så lysande ut"
"Ja, och jag är charmig"
"Som man är klädd får man ligga"
"Det är så jävla gott med grädde"
"Det låt ju typ bra"
"Satan så dålig stämning det vart"
 
Ja, det blev rätt många kapitel, jag kanske får gallra lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0