Alltid kul med lite hosta

eller så inte. Men den är här! Jag klarade mig så bra på bussen mellan Lycksele och Umeå. Sen på lokalbussen kom värsta attacken, i panik grävde jag fram ett äpple ur väskan och började tugga för att få slut på eländet. Jag lyckades väl ganska bra med att genskjuta attacken.
 
Men sen var det trevligt att komma hem, Anna och Louise vid dukat bord! Tyvärr sket det sig med våra planer att se The Big Bang Theory eftersom det var den där Kristallen galan, inte riktigt lika kul tyvärr. Men i gott sällskap spelar det ju mindre roll.
 
Jag har i regnrusket passat på att träna på att dricka te.Det gick så där, men jag jobbar vidare. Skam den som ger sig!
 
Dagens tre bra saker:
1. Finfint middagsfrämmande
2. God middag
3. Det regnade inte på mig när jag gick till bussen
 
Dagens citat: "Never play bongos walking down the stairs" (Sheldon) Det får bli månadens griscitat, för att det finns saker som man bör passa sig för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0