Måndag igen!

Jisses vad helgerna går fort, och på söndagkväll känns det alltid lite tungt men så kommer man på jobbet på måndag och inser att nej men hörrni jag har ju världens bästa jobb - det är ju faktiskt ganska kul att jobba. Och finfina kollegor som till och med gav mig födelsedagspresent! En jättefin muffinsbok fick jag mig. Tackar ödmjukast för den Birgit!
 
En bra dag idag men jag gör väl en lista, jag har ju varit lite slarvig med det på sistone:
1. Fina kollegor
2. Åkte hem med tåget
3. God middag
 
Dagens citat: "It's raining men" eller ja inte men kanske, men det regnar i alla fall och då behöver man ju inte fara ut och springa, då får man mysa i soffan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0