Nytt världsrekord och nya bottennivåer på en och samma helg.

Ja helgen inleddes med (troligtvis) ett nytt världsrekord i den mycket prestigefyllda grenen 800 meter med ryggsäck och handväska. Tack vare detta nya världsrekord hann jag med tåget hem i fredags. Så en bra start på helgen blev det. Middag på Rullstensgatan på det och fredagen var en mycket bra dag.
 
Tyvärr så var jag på IKSU idag, på gymmet, för första gången på jag vet inte hur länge och det märktes väldigt väl att det var ett tag sen. För där var det nya bottennivåer vill jag lova! Louise, som var lite sjuk, lyfte väl 30 kilo mer än mig i marklyft. 
 
Som om det inte var nog att jag är i dålig form så har ISKU begått det stora misstaget (till gränsen på ett bortt) att ta bort den bästa maskinen - The Triceps Killer. Hur ska jag nu få den där smärtsamma träningsverken i armarna? Eventuellt kan det vara så att jag på grund av dålig form kommer att ha ont i armarna i morgon i alla fall men riktigt lika plågsamt blir det nog inte utan den.
 
Nej nu ska jag koncentrera mig på Kalle och hans vänner (Moreaus alltså, inte Anka).
 
Dagens citat: This is gonna hurt tomorrow!" (Ross)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0