Oops

Jag har visst varit lite slarvig med mitt experiment på senaste tiden, jag ska försöka komma ihåg åtminstone en bra sak med varje dag som jag missat.
 
Helgen har som vanligt varit alldeles för kort, och så blev jag dessutom ganska förkyld i fredags så i helgen har jag tränat exakt noll gånger - illa men så kan det gå. Laget har ju i alla fall inte lidit, vinst både igår och idag. Bra jobbat tjejer! Igår var det lite extra kul att se eftersom ett par gamla nyförvärv var med. Det fanns till och med en skylt ifall det skulle vara så att demensen redan infunnit sig "Nette här ska du springa", gamlen klarade nästan hela matchen innan krampen satte in. Underhållning på hög nivå!
 
Annars så verkar det som att jag blir med inneboende ett tag, Anna flyttar in och jag vi får väl se hr länge hon vill bo kvar. Nu ringde hon precis och undrade om jag hade någon extra tandborste och jag borde verkligen ha det men jag hittar ingen,jag vet inte vart jag ska leta när det inte fanns någon i badrumsskåpet.
 
Nej men då ska vi se om jag kan hitta något positivt med de dagar som jag har missat.
 
Onsdag: Nej, jag minns inte
Torsdag: "Insparksdag" med BA1, det var kul
Fredag: Fick sitta själv nästan hela vägen hem till Byske!
Lördag: 1. Matchen som vi vann
2. Finnkampen - det är bra underhållning
3. The Lady in Black, jag och Anna såg filmen och den var galet obehaglig, så även om jag var lite besviken på slutet så får den stå med på listan. Jag satt med en filt framför ögonen stora delar av filmen, som det ska vara när man ser på skräckisar. Jag rekommenderar den till alla som vill bli lite rädda (många obehagliga barn och leksaker)
 
Och så var vi då framme vid idag: 1. Seger idag igen för laget
2. Blir visst med inneboende under en tid
3. Mat på Buddsbah eller hur det nu stavas och så fick vi träffa Maggan också.
 
Dagens citat: "Oh but I don't wanna move, I get to throw wet paper towles here" (Rachel) Du är välkommen Anna men det är inte Joey's kom ihåg det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0