Morgon stund han guld i mund

En av (de få) fördelarna med att till vardags stiga upp 04:40 är att man vaknar vi 07:00 på helgerna - och känner sig hur pigg som helst. Klockan är inte ens tio och jag har hunnit äta frukost (en ordentlig sådan eftersom Louise har någon typ av gymdöden plan på g), städa lägenheten, deklarera, svara på en enkät från SCB och sist men inte minst sett en snutt av en serie som jag trodde var utdöd nämligen Bröderna Fluff!

Jag trodde att den serien gick i graven ungefär samtidigt som jag, Anna och Issa skrev våran egen sång om de fluffiga bröderna. Clearly I was mistaken. Under den lilla snutt som jag såg hann jag lägga märke till att det är nya skådespelare (inte så konstigt) och brödernas hår har gått från svart till rödbrunt. Så nu undrar jag bara varför har man bytt hårfärg?

Dagens citat: "Här så kommer lilla Jerry å med Jerry kommer Perry och Perry kommer Lerry...." (Vårt mästerverk, och ja vi var ju tvungna att lägga till en bror till så att de var lika många som vi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0