En tjuv i mitt hus?

Jag är lite orolig för det tycks ha försvunnit ett par saker ur mitt hem. Jag har inte sett några tecken på inbrott eller så men jag har letat överallt och sakerna är borta.

Det som fattas är: en stycken vitlök och en rulle tape som man kan stryka fast på tyg, typ gardiner, så att man slipper sy.

man undrar ju vad tjvuen skulle ha grejerna till, de är ju lite udda. Kanske en vampyrjägare med för långa byxor, eller självaste MacGyver han brukar ju kunna trolla med knäna om han bara har tillgång till lite småpryttel. Ja jag vet inte, men borta är de i alla fall.

Ett tag trodde jag också att han/hon fått med sig min gråa ögonskugga men den är återfunnen.

Jag måste också passa på att gratta våra svenska silvermedajörer Ida Ingemarsdotter, Charlotte Kalla, Emil Jönsson och Marcus Hellner - bra jobbat gänget!

Dagens citat: "He took the five of spades!" (Joey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0