Jag börjar bli lite orolig

Ja det börjar jag och det är inte bara för att Anna lever våran mellotippartävling utan för att det än så länge inte finns ett enda bidrag i finalen som faktiskt är bra. Som det ser ut nu får vi ju lov att skicka David, då slipper vi i alla fall skämmas. Det blev ju lite fjasko igår då det faktistk fanns låtar som var helt okej men som inte gick vidare. Skellefteå gjorde säkert vad de kunde men vad hjälper det när resten av Sverige inte har nog med vanligt sunt förnuft?

Som vi alla vet så har kärt barn många namn, Rolinski, Romanski - potato (poteito), potato (potato), det är inte så noga.

Nu har jag också bestämt vilken låt jag skulle ha när jag gick upp på scenen om jag någon gång skulle vara med i melodifestivalen, det skulle bli He's a Pirate från Pirates of the Caribbean av Klaus Badelt.

Dagens citat: "Not great!" (Rachel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0