Fullt ös medvetslös

Japp, idag har jag varit effektiv. Började dagen strax före nio med en redig frukost för att i förlängningen orka med total training klockan tio. Av någon, fortfarande okänd, anledning blev det lite stressigt när jag skulle iväg på IKSU vilket resulterade i att jag fick med mig fel påse- Så istället för skor och hänglås hade jag med mig - ett par byxor. Jaja, det var ju bara att göra det bästa av situationen och köra på utan skor.

Hem efter IKSU och så lite lunch, städa toan och sen bar det av till Strömpilen. Anna hade ville ha kuddar från hemtex som tydligen skulle finnas där. Eftersom de var på rea var hon inte orolig för att jag inte skulle hitta kuddarna - och mycket riktigt blev det inga problem. Det gick till och med så bra att det var 30% på reapriset så hon fick sig 4 kuddar billigare än 1 på ordinarie pris - inte illa om jag får säga det själv.

Det blev en del andra saker inhandlat på Strömpilen också så när jag skulle hem gick det tungt! Jag gick med cykeln i uppförsbackarna.

Väl hemma igen var det bara att ta tag i det som jag skjutit upp hela veckan - nämligen att städa lägenheten. Så nu är det gjort och jag är helt slut.

Imorgon kommer troligtvis bror som är liten på middag, undrar om han blir nöjd om jag bjuder på fil? Jag har inga bra idéer på vad jag ska svänga ihop.

Dagens citat: "Håll käft jävla reabarn!" (Jenny)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var själv ett litet reabarn härom veckan och köpte ny vinterjacka på 30% rea!

Svar: I'm so proud of you!
Malin

2013-01-21 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0