London baby!

Looks like I'm going to London baby! Jag har lite halkat med på ett bananskal och visst känns det lite nervöst att åka och ha ansvar inte bara för sig själv utan också för elever - som jag dessutom inte känner, eller ja en känner jag väl lite grand och en kan jag namnet på - men det ska också bli kul! Det är inte alla som har ett så bra jobb som jag! Lärare is the shit, att inte alla blir det det förstår jag bara inte. För två veckor sedan var det sportlov och nu är det bara fem skoldagar kvar sen är det påsklov.
 
Innan London (dit det bär av i början av maj) har jag ett annat viktigt beslut att fatta och det är huruvida jag har förtjänat lite galss så här på en torsdag (å idag var det fest) eller inte. Jag har nämligen både tvättat och städat toan sedan jag kom hem, och då ska det tilläggas att jag var på dålgit humör när jag kom hem för det var trångt på bussen och lokalbussen höll då aldrig på att komma fram!
 
För tillfället hoppas jag att Lisa, vars klass jag åker till London med, jobbar på att få ungdomarna att inse hur otroligt häfttigt det vore att åka och kolla in Harry Potter World när vi är i England.
 
Dagens citat: "London baby" (Friends)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0